حبس ابد

 

 

دیشب، دیر وقت، یه دفعه دلم بدجوری هواتو کرد، بدجوری دلم تنگت شد، یعنی تنگ بودا!

بیشتر شد.این بود که زد به سرم و از خونه زدم بیرون!

سر خیابون نرسیده آقای 110 از راه رسیدو با عصبانیت

 من بیچاره از همه جا بیخبرو با خودش برد. تا برسیم پاسگاه هزار تا سوال و جواب شدم !

که چی؟چرا اینقد دلت تنگه؟ ...منو میگی؟ بعد از شاخ درآوردن زبونمم بند اومده بود

نمیتونستم بگم آخه...آخه تو چه جوری از دل من خبر داری ؟دیگه خودمو کشتم تا گفتم :

مگه دل هم مانتو شلواره که اگه تنگ بشه بگیرنش؟

آقای 110 هم با خشانت بیشتر سرم داد زد که:

ما کاری به این کارا نداریم ، هرچی تنگ و کوتاه باشه ایراد داره،

دیگه فرقی نداره دل باشه یا شلوار

بعدم گفت زنگ میزنی خونوادت یه دل گشاد واست بیارن!

من:آخه...آخه من دلتنگیم واسه...

آقای 110(با خشانت زیاد):من این حرفا حالیم نمیشه

زنگ بزن به همونی که میگی دلت پیششه،بگو یه دل گشادتر واست بیاره !

تا اون موقع هم توی همین بازداشتگاه میمونی!

....

اینو که گفت، فهمیدم محکوم شدم به ...حبس ابد


نویسنده:ترنج

نظرات 21 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

:)))

نیلوفر سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ

سلاممممممممممممم...آقا یه وقت به ما بدین برای آپ کردن در این مکان پیلیز :)))))))))

نیلوفر سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ

ای بابا آخه عزیزم ما دل گشاد از کجا پیدا کنیم بیاریم برات؟ ...مگه دل گشادم وجود داره آیا؟؟؟؟؟

یعنی میخوای دوسستتو تا آخر عمر تو بازداشتگاه نگه داری؟ اخه رسم رفاقت اینه؟

*+*+*سارا*+*+* سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ

فک کنم دیر رسیدم
برم بخونم و بیام
بوس بوس

*+*+*سارا*+*+* سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

خیلی قشنگ بود متنت
تو این روزای بگیر بگیر مد شده...همه چیز رو میگیرن...میخواد دل باشه...میخواد صاحبدل.
ببینم دوستم...نکنه دلت رو سپردی به درزی که برات قشنگ و اندازش کنه..بیمروتی کرده و تا تونسته تنگش کرده؟

راستی چرا اسمت رو با وبلاگت زیر نوشتت لینک نکردی؟ مثل نعنا؟

میسی.
آره بگیر بگیره. حالا اگه بگیرن و پس بدن که خوبه. مال من که هنوز دستشه.
نمیدونم حواسم نبود . ممنون از لطفت و عکست!

نیلوفر سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

نه عزیزمممممممممممممممممممممممم
از زیر سنگم شده دل گشاد برات گیر میارم...
قوله قول

پس بدو بقیه رو آزاد کردن فعلا فقط منم که تو بازداشتگام.
نبینم بکاریم اینجا.بوس بوس

بهار چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

مطالبتان بسیار زیباست. موفق باشید.

ممنون

رز چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://parizade.persianblog.ir

سلام ترنج خانم گل گلاب...
ای بابا خدا مرگم بده. آخی کی اینجوری شد . چرا برام تعریف نکردی. یعنی سند مندم قبول نمیکنن. خوب باشه همون جا سفت بشین سر جات جلدی میرم یه دل ولنگو واز برات پیدا میکنم و میارم تا تورو نجاتت بدم . اهان یادم اومد دله خودم یه دل دارم دلت نخواد اصلا یه چیزیه ( یعنی گاو دارییه ) واسه خودش. هر کیو بگی تو این دل ما جا داره . از نوع خوشگلو خوشتیپش گرفته تا زشتو درسخونو....
حالا به هر حال این دل دریایی ما قابل شمارو نداره عزیز خواستی در خدمت هستم.
زت زیاد. به رفیقاتم سلام مارو برسون با مرام.

خدا نکنه!
. والا یه مدتی هست اینطوریه قبل بازداشت یه سرم به دکتر زدیم گفت هیچ جوره علاج نداره!!
قربون اون دل قد دریات برم. بالاخره هرکی دلشو لازم داره. نیگرش دار شاید یه روزی یه جایی به کار بیاد.فقط یه جا اون گوشه موشه ها واسه ما هم بذار!!
دوستامم سلام میرسونن.

*+*+*سارا*+*+* چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام صاب خونه...
چه میکنی با دل تنگت؟

و رحمة ا...
منزل از خودتونه...
میسازیم! بچه ها دنبال سند هستن!

*+*+*سارا*+*+* چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ

:)) من همینجاها بودم...تو کی اومدی

من تازه اومدم. ببین یه چیزی به ذهنم رسید. بگم قبول میکنی؟

*+*+*سارا*+*+* چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

آره بگو عزیزم...چرا که نه؟

بنفشه پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام
جوبی ترنج جان
خیلی قشنگ بود
واقعا قشنگ بود

وبلاگنتونم هیلی باخاله

ورحمة ا...
ممنونم .
چشات قشنگ میبینه گلم!
با حالی از خودتونه!

کفشدوزک بدون کفش پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com



سلام



به به




همه برو بکس دور همن





یه وبلاگ گروهی توپس !




باید بگم واسه شروع عالی بود !







































حبس ابد؟؟؟؟ اوووووووممممممممممممم‌!!!!


خب شاید از آزادی زیباتر باشه !!!!






































و اینکه تبریک تبریک تبریک !!!!












راستی سارا جون دوس پسرت خیلی اوشگل بود ! اگه یکی اینطوری پیدا کردی به منم بکو شاید از فمنیستی در اومدم -- نیش--



راستی قصد ازدواج نداره ؟؟ -- نیش--















نه... من به تو خیانت نمیکنم -- نیش--


















خب بچه ها موفق باشین !



به بوس گنده واسه همتون










اوووووووووووومممممممممممممممممممه :*******

سلام گلم .
ممنون نظر لطفته!
اره گاهی بعضی از حبسا از ازادیم قشنگتره ! راجع به این یکی نمیدونم صدق میکنه یا نه یه خورده مزش تلخه!
در مورد سارا و دوست پسرشم شرمنده !ما تو مسایل خانوادگی دخالت نمیکنیم.البته سو ء تفاهم نشه یه وقت ! من قصد ازدواج دارما !

----------------------------------------------------------------------
سارا:
:)) سلام دنیای قشنگم.
آره به اینجا میگن وبلاگ گروهی....
جای شما خالی خالی خالی...شایدم پرش کنیم.
چشمات قشنگ میبینه دوست قشنگ و نازم.
نه٫نه اون قصد داره نه من.

مرجان پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

عزیزم بدنت گرمه هنوز نمی فهمی ، محکوم حبس ابد نیستی که جانم ! محکوم به اینی که عاشق بمونی . جرمت هم عشقه .

سلام ترنجی جونم (بعد هم سلام به بقیه نویسندگانه این وبلاگ)

آهنگه وبلاگتون شدیدا قشنگه ، شدید ! . من خودمو تیکه پاره هم بکنم نمیتونم اینجوری گیتار بزنم

متنه جالبی بود ترنجی جونم .

شاد باشید همتون

راست میگی؟ آخه اینجا بدجوری شبیه سلولای ادمای محکوم به حبس ابده !نکنه دچار توهم شدم ؟
علیک سلام. دوستان هم:(علیکم و رحمه الله)
بابا گیتاریست ! منم مثل تو !الانم که اینجا نشستم نصفم مونده!
ممنون!

سوگل پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://shabhaiebaranieman.blogfa.com

خیلی زیبا بود کاش میشد به این بهونه کسی را که براش دلتنگ میشیم را ببینیم

ما همیشه داریم بهونه گیری میکنیم عزیزم مشکل اینه که دیگه
بهونه گیریهامونم بهونه خوبی نمیشه واسه دیدنشون یا موندنشون یا توجهشون.شاد باشی

سپیده جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.mosaferan.blogfa.com

طنزی تلخ و نیشخند گونه....

نوشی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ

اه وبلاگ گروهیه؟؟؟
نیش
موج مکزیکی برای استقبال

با اجازتون !
آخ !
ما برا شما بریم یا شما برا ما ! (حالا نیش)

نوشی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ

عاشقی بد دردیه
از اون بدتر عاشقی بد جرمیه!

همش که شد بد ! نه اینقدرام که میگی بد نیست ! یه خوبیاییم داره !

بنفشه شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ق.ظ

سلام دردونه جونم
خوبی خانومی؟
ممنونم که به من سر زدی
حق با تو هست گلم
بر میگردم
اما کمی فرصت میخوام
بازم بیا پیشم عزیزم

سلام گلم !
میسی !تو خوبی ؟
آره اینجا هرکس میخواد بره ولی حتما برگرده !
چشم !

مهران شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:15 ق.ظ http://bloody-cry.blogfa.ir/

خیلی قشنگ بود ترنج جان
من می خوام اینجا رو لینک کنم اجازه میدید؟
سارااااا من تا حالا اینجا نیومده بودم اما الان با این نوشتهه خیلی حال کردم.

ممنون !
اجازه ما هم دست شماست!
مهران خطاب به سارا ( نیشمولک)

-----------------------------------------------------
سارا:
سلام مهرانی جونم....به به به...اینجا هم که اومدی...خوش اومدی اسیسم...خوش گلدی.
آره چرا که نشه.
خوشحالم که خوشت اومد...
این نوشته هم از تو خوشش اومد..همونجور که از ما خوشش اومد...مرسی ترنج خوبم از بابت نوشته مهربونت.

پریسا شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

سلام ترنج جونی !!!!!!!!!!!!!!!تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد