سکوت

خدایا:
به اندازه ى تمامى روز هاى رفته ارزوهاى مچاله شده دارم
و به اندازه ى تمام ستاره هاى نقره اى شب یلدا ارزوهاى نداشته
و من هنوز امیدوارم چون باور دارم
ارزوهای ابیت روزىصدایم مى زنند
ــــــــــــــــــــــــــــ
یکی بود یکی نبود.

اون که بود تو بودی اون که تو قلب تو نبود من بودم .

یکی داشت یکی نداشت . اون که داشت تو بودی ، اون که
جز تو کسی رو نداشت من بودم .

یکی خواست یکی نخواست . اون که خواست تو بودی ، اون
 که نخواست از تو جدا بشه من بودم .

یکی گفت یکی نگفت . اون که گفت تو بودی ، اون که دوست
 دارم رو به هیچکس جز تو نگفت من بودم .

یکی رفت یکی نرفت . اون که رفت تو بودی ، اون که به جز تو
دنبال هیچکس نرفت من بودم !!!!!!!!!

 


با پای پیاده از دریا می امدم

تا انتهای غروب

وقتی که کفشهایم پر از دانه های شن بود

وقتی که صدف ها را به ارمغان تو عاشقانه می چیدم

دریا پر از مهتاب بود

وقتی که چشم منتظرم ستاره ها رو بدرقه میکرد

سپیده ی اندوه سر زد

و تنها مرغان سپید عاشق مرا میخواندند

وقتی که تورا میان خلوت ساحل

و دریای مسافر گم کردم

نظرات 23 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

فونت ریز تر انتخاب میکردی بهتر بود! کلا چشم همه ملت قویه! اصلا مورد نداره! شما نگران نباش!!
بزرگش کن اقلا بشه خوووووووند w-: W-:

جونه من مگه نمیتونی بخونی
غششششششششششششش

به من چه این خرابه هی ریزو درشت میشه !!!!!!!!!!!

فقط به خاطر تو

مریم سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://shahre-shab.blogfa.com



بسیار نیکو ! قشنگ بود ( الان لبخند ملیح )

راست میگی ؟
ممنون چشماتون قشنگ میبینه
لطف داری
خنده ملیح تر
:دی

عطر نعنا سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

سبد نقره ای آرزو هایت را کجا گم کرده ای...که در بدر ...لابلای ستارگان آسان...دنبالش میگردی؟

در میان کوچه پس کوچهای دلتنگیم
تو ندیدیش
راستشو بگو نکنه خودت برشون داشتی هان ؟ زود رد کن بیاد
:دیییییییییی

اقلیما سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام
اومدم تو وبلاگت نبودی،منم اومدم اینجا.
من اینقده دنبال این مطلب بودم که نگو.همون یکی بود ...
راستی آپم.یه سر بزنی خوچحال می شم.
فعلا بای تا های

سلام سلام
من هم تو وبلاگم هستم هم اینجا یعنی من اینجام روح خبیث جونا گذاشتم اونجا :دی
دهه خوب میگفتی بهت میدادم متن قشنگیه
پس نوشتهای من به درد خوره (عینک)
حتما میام
قربووونت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام

علیک سلام عزیزم

نیلوفر سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

اونی که عاشق بود من بودم و اونی که فارغ بود...
خوش اومدی

اونم من بودم جهنم :|
مرسییییییییی بابا تشویق نکنید میدونم خیلی خوش اومدم :دی
قللللللللب

مریم سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

راست گفتم !
می تونی ذوخ کنی
( لبخند کمی ملیح )

جدی ؟؟
باش دمت گرم
(ذوق مرگ)

نیلوفر سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام مریم بانوووووووووووووووووو...
سلام سارا جونممممممممممم...
سلام نعنا جونممممممممممم...
سلام دردونه جونممممممممممم...
سلام مرجان جونمممممممممممم...
به تو هم سلام نمیدم موشی :))))

اه اه اه بدم میاد از این حرکتا
:-P

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

۱.خوش اومدی



۲.متنت قشنگ و گیرا بود

راستشو بگو این رو از کجا کش رفته بودی؟ =))



(نمیام اونطرفا چون ازت ناراحتم..یه جورایی دیگه باهات کار ندارم)


ممنون
دستت در نکنه

مرسی اینو از تو شعرای قدیمیه هاردم پیدا کردم قبلانا تو اون یکی وبم گذاشته بودم

شوخی میکنی !!!! چرا ؟؟؟؟ چرا از من ناراحتی ؟؟؟
خوب بیا آشتییییییییییییییییییییییییی

مرجان سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://myn.blogsky.com

اون که گفت سلام من بودم
اون که ابرو بالا انداخت و گفت علیک تو بودی
اون که گفتم حالت خوبه ؟ من بودم
اون که بی تربیت بود و الهی پیشی بخورتش و گفت به تو چه ، تو بودی موشی ... تو بودی زبون دراز ((=

به به ! موشی خان خوش آمدندی :دی

قربونت
بوس

بمیری !!
اوهوم
غشششششششششش
ببین یوخده تلاش کنی میتونی جونه خودم
میخوای بیا برا من شعر بساز جهنم

ممنون حالا من زیادیم یا نه ؟؟؟؟؟
قربونت ممنون بوس

مرجان چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ http://myn.blogsky.com

موشی وبلاگت چی شده ؟ :(

پیشی خورده (نیش)
اومدم عزیزم

نیلوفر پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

وبت چی شده موشی؟
راستی موشی...چقد سعی کردی غلط املائی نداشته باشی هان؟ جون من بگو!!! :)))))

لولو خورده (نیش)
دهه مگه من مث شماها بی سواتم نیست تازه امسال از فرانسه فارق التحصیل شدم اینکه به زبونه شماها زیاد وارد نیستم (چشمک)

میلی جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ http://shym.blogsky.com

اوا موشی وبت و باد برده ؟؟؟؟؟؟؟؟!!! سفیده سفیده !! من تا اومدم لینکاتو ببینم واسه پینگر میبینم وبت نیست !!!!!!!

زود باش بیا بگو بام چیکار داشتی؟؟!!!!!!!

وبت درس کن !!!!!!

ای خدا بکشه باعثو بانیشو
خاک تو سرش چشم منو دور دیده حالا حقشو میندازم ف دستش :دی

هیچی گفتم اگه دلت برام تنگ شدی میزارم بوسم کنی
خندههههههههههه
درست کردم

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

نه موش موشی.....

حالا بگو ببینم....وبلاگت کوش هان؟

نکنه گربه اومده دوتاتون رو خورده<؟

چی نه قهر نیستی یا آشتی نمیکنی مبهمه بیا بازش کن :دی

هاپو خورده :دی

آره ولی فقط منو خورده

مریم جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

با سلام
وبلاگ شما دچار سندروم پریدگی مایحتوی گشتیده است. بیماری مرموز و ناشناخته ای که اولین نشانه و آخرین نشانه ی آن بلادرنگ ظاهر شده و همانا سفیدی ست که ملاحظه نمودید. این بیماری اولین بار در استوای غربی در سال یک هزار و نود و بقیه ش و بدو میلادی از پخشه ای که روی مانیتور نشسته بود به کامپولوتر و به وبلاگ یک ایتالیایی سرایت کرد و آمار دقیقی از قربانی های آن در دست نیست
Moctor.Maryam که خود از قربانیان این بیماری صعب العلاج بوده تحقیقات زیادی را در رابطه با این بیماری به عمل آورده ست. که اطلاعات فوق از جمله دستاورد های این فرد در این زمینه می باشد.
اما در مورد درمان این بیماری متاسفانه راه مطمئنی وجود ندراد. فقط یک راه که این شیوه کاملا ابداعی می باشد و روی 1 وبلاگ ( وبلاگ خود M.maryam ) ازمایش شده و نتیجه داده است. دوست عزیز!! شما در کمال حفظ خونسردی بروید و یک متن ( حراقل یک جمله و حداکثر یک جمله ) اپ بنمایید. احتمال بازگشت بیمار 78% می باشد که تمامی پست های شما رجعت می کنند. ( باور بفرمایید جواب می دهد)در صورت موفقیت آمیز بودن این شیوه ایران به کشف تازه ای در زمینه ی درمان بیماری های وبلاگیسم رسیده است.
در صورت عدم موفقیت پیشاپیش تسلیتمو پذیرا باشید.
برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری مهلک من و برای دوستانتان send to all کنید!!!

واقعا من چقدر اطلاعات کاملی در اختیارت گذاشتم خواه پند گیر نمی خواهی هم نگیر !
بی تشکر
ارزومند آرزوهای شما
M.Maryam

سرندی پیتی منظورته نه بابا
شوخی میکنی
مینم حالا منو نکشه این ویماریه
خوب
دیگه چی؟
نه بابا
جونه موشی
ای خدا خفه کنه این ایتالیای کمنیستو
ببین من یه داد کشیدم خوب شد میخوای دفه بعدی تو هم امتحان کن جواب میده جونه تو
بعد یه لیوان آب قندم ریختم تو دهنش اونم به زور الان همچین رنگو روشم وا شده
میگی نه برو بین
بعله ! من کمال تشکر را در اختیارتا مینومایم برو خوش باش عزیز باقیشم ماله خودت
قربونت
مینم این M.Maryam
همون شرکت جاسوسیه استرادناژ نیست اونا که من 2 سال قبل نابود کردم !!!!!!!!

مریم جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://shahre-shab.blogfa.com


آاای چقد نوشتم
خودم الان دچار سندروم بی قراری انگشتان شدم هی باید تایپ کنم
تایپ
تایپ
بازم تایپ
ایناها تایپ...

ببین واسه این بیماری هم من یه راه کشف کردم بیا انگشتاتو یه ماچ بکنم خوب بشه (نیش):دی

نیلوفر شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ق.ظ

موشیییییییییییییییییییییییییییییییییی..کجایییییییییییییییی؟
:((

همینجاااااا عزیزممممم
این هاپو پدر سوخته منو قورت داده بود :دی

مریم یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

خدا نکنه من دوباره دچار اون مرضه شم که بخوام راه شما رو امتحان کنم!
حالا واس وبلاگت کمفوته بادمجون بیارم یا خیار؟ من خودم می خوام کمفوته سیف زمینی بیارم ولی مامانم میگه نارگیل بیارم بهتره.
هان؟ چی بیارم؟
حسودی نکنی ها برای شما هم یه لقمه نون پنیر میارم
(چه با محبت دخترم من! :دی )

زبون
ببین کمفوت شلغم بیار باش آخه خیلی دوست داره .
حالا میخوای از هر کدوم یکی بیار هرچیشو دوست نداشت خودم میخورم

نه هیشکی منو دوست نداره .... واسه اون کمپوت میاری واسه من نون پنیر اصن نخواستم همون گشنگی بکشم بهتره :(
وااای دختر مهربون تویی چه بزرگ شده :دیییییی

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

قهر چیه بابا؟
بچه شدی ها
ایشالله که هاپو خودتم قورت بده
آااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآآآآآآآآآآمیییییییییین

به به دختر مهربون چطوری پسر ؟؟؟
مهربون شدی کلکه باز (چشمک) راستشو بگو چه خوابی دیدین باز :دی
مگه کیو قورت داده که حالا خودمم قورت بده !!!!!!
ایشالا شب یه مارمولک بیاد تو رخت خابت :دییی
بلند تر بو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمیییییییییییییییییییییییییییییییییین

لیلا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

سلام من زیتون خیلی دوس دااااااااااااارررررم.

سلااااااام لیلا جون
آره خود زیتون باحاله ولی صاحبش یگ جادوگریه ((= سارا غلط کردم نزن بابا چرا عصبانی میشییییی ((=
لیلا ببین انقده مهربونه بهش بگو میزاره تو هم عضو بشی (چشمک)

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

اعلام میداریم که جناب آقای موش موشی به ملکوت پیوست

برای شاددی روح مرحوم یک دست مرتب .....لطفا:|

خواهش میکنم تشویق نکنین من کوچیک شماهام خواهش میکنم شمارو به روح سارا قصمتون میدم بیشتر از این شرمندم نکنین وضیفم بود نمیشد که بعد اون خدابیامرز اینجارو بی صاحب بزارم خوب سارا در حق همگی ما مادری کرد با اینکه این روزا دیگه پیر شده بود کاری ازش بر نمیومد ولی خدا بیامرز هیچی واسمون کم نزاشت منم به عنوان یک انسان تصمیم گرفتم راه اونو پشت سر بزارم یعنی در پیش بگیرم حالا از همتون به عنوان یه خیر عاجزانه درخواست میکنم دست در دست من اینجارو آباد کنیم و باعث شادی روح اون مرحومه شویم پس برای سلامتی روح اون مرحومه همگی یه کف مرتب
آقایونو خانوما نهار منزل تهیه شده گشنه خونهاتون نرین :|

دردونه(ترنج مرحوم دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://ghesseyehoboot.persianblog.ir

آقا اینجا چه خبره؟ یعنی چی؟ ببین دو روز نبودیما !
البته دو روز نوری!همه از مریم خانوم گرفته تا این موش موشک ما رو کشتنو مراسم شب هفت و چهلم گرفتن ما خودمون خبر نداریم ! گرچه فک کنم من از همتون مظلومتر واقع شدم ! اصلا کسی سر خاک منم نیومد ! اککشال نداره
ای بی وفا یاران من! ما عادت داریم به بی مهری دوستان ! ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حق منو از اینا بگیر ! آقا موشه مبارک باشه اومدنت به جمع سوت و کور ما !ایشالا ورودت هم برامون خوش یمن باشه هم بقیه رو (منو نه ها)سر ذوق بیاره اگه جمعتون جمع شد واسه روح منم یه فاتحه نثار کنید ! مخلصیم

سلامتی
الکی تو صف واینسا تموم شد !!!!!!!!
ببین پول خرماهارو ازت میگیرم کلی خرج کردم برات :دی نمیدونم چی بودی که هیچکی برات یه ذره هم اشک نریخت یعنی مظلوم بودی یا (سوووووت)
ببین غصه نخور خودم انقده مجلسو گرم کردم که همه الکیم شده بود کلی اشک ریختن ببین من چه با معرفتم
خوب حالا چه خبرا اون دنیا چطوره اینایی که میگن راسته بابا انگار وضعیتتون بد نیست :دی
ممنون ایشاا... که دوستای خوبی باشیم واسه همدیگه ایشاا... که همینطوره :دی فاتحه چیه برات ختم میگیرم برو تو خیالت راحت باشه خودم فکرتم :دی

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

دون دونه...بی تو نه فقط اینجا..بلکه هر جا...صفا نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد