رها!!

woman sleeping. 
fotosearch - search 
stock photos, 
pictures, images, 
and photo clipart

اگر خواستی بیایی

من همان جایی هستم که بودم                                  

همان جایی که

رهایم کردی...

نظرات 6 + ارسال نظر
من کوچولو پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://mkmp.blogfa.com

آدرست را دقیق بده مهربانم...
من سالهاست که هیچ را به یاد نمی آورم!

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

:دی همونی که این گفت:دی
آدرس وده بیاد

نیلوفر یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ

رهات نکردم که باز به سویت برگردم کوچولو!!!...تو برای همیشه از خاطرم رفتی...دیگه هیچ وقت بر نمیگردم...مطمئن باش...

(من خوب اینو میدونم!!!)

م یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

دلم میخواد بیام ... اما پاهام یاری نمیکنه ... میشه تو بیای ؟

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

چه غمناک :(

باشه میام

((=

سلی جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ

آخی.....
چه غمگین...:(
چه ناز:(
و چرا اینکه من تا حالا اینجا رو ندیده بودم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد