ایستگاه قطار..

   

قطار می رود
  تو می روی
  تمام ایستگاه می رود
  و من چه ساده ام
  که سالهای سال
  در انتظار تو
  کنار این قطار ایستاده ام
  و هم چنان
  به نرده های ایستگاه رفته
  تکیه داده ام....  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

نامرد قرار بود اینو اسمس کنی


:(( دوسش دارم خیلی خششششششنگه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

راستی اولم؟

بنفشه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

: دی
دوم و سومممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بنفشه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ

قبلیم من بودم
پشتک
وارو
جفتک
چارپا
بالا
پایین
:دی

سلی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام موشی قشنگ بود !
میسی !

میگم یعنی من جزو دوستاتون نیستم که تو لینک ها نیستم ؟:(

سارا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ق.ظ

قطار که رفت...تازه فهمیدم... زندگی یعنی = پوچ

رز دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://parizade.persianblog.ir

سلام ... شعرت خیلی قشنگ بود. وبلاگتونم با نمکه. خیلی جالبه اینجوری گروهی یه وبلاگ داشتن نه؟؟؟
از این ترنج خانمتون چه خبر؟؟ خیلی وقته مطلب نداده. کجاست؟؟؟ راستی بم سر بزنیداااااااااا

امینه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://pichak.blogsky.com

آقا موشه ناپیدا معلوم هس کجایی؟خیلی وقته ازت خبری ندارم
تصادفی پیدات کردم
اصلا منو یادته؟دیگه از اون نوشته های شاد و با مزت نمی نویسی؟
خوشحال شدم خلاصه...
به منم سر بزن خوچحال می شم (-;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد