!!!!!!

 

نه به ابر...
نه به آب...
نه به برگ...
نه به این آبی آرام...
نه به این آتش سوزنده که لغزیده به جام...
من به این جمله نمی اندیشم
به تو می اندیشم!

نظرات 4 + ارسال نظر
دروازه دات کام شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

سروناز یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/#

اقا من اولم!!!!۱
قبول کنین دیگه
اون اولی قبول نیس
به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم.
خیلی قشنگ بود موشی جون
می دونی بیشتر ذوق من از چیه؟
اینکه موشی من دوباره نوشته
یه جایی غیر از خونه ما
دوست دارم موشی جون

حاج آقا موشه به سروناز یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

قربون سروناز جونم برممممممممم
(قلب)
آره اون بالایی قبول نیست (چشمک)
تو همیشه اولی مخصوصا واسه من (بووس)
منم دوست دارم

ساارا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

تو این آشوبی که برپاست اینجا

این پستت خیلی دلنشین و عالی بود موش موشی جونم

ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد